Nvidia 496.13 sürücüsü Back 4 Blood ve Daha Birçok Oyunda DLSS Desteği Getirdi

Nvidia 496.13 sürücüsü Back 4 Blood ve Daha Birçok Oyunda DLSS Desteği Getirdi

Nvİdia yeni sürücü güncellmesiyle bir çok oyuna DLSS desteğini sunuyor. İşte ayrıntılar..

Nvidia'nın GeForce Game Ready 496.13 WHQL grafik sürücüsü, birkaç yeni oyun sürümü, DLSS uygulaması, hata düzeltmeleri ve diğer iyileştirmeler için resmi destekle geldi.

Turtle Rock'ın yeni piyasaya sürülen ortak nişancı Back 4 Blood bu sürücüde optimize edilmiştir ve Nvidia'nın kare hızlarını %46'ya kadar artırabileceğini söylediği DLSS özelliklerini etkinleştirmeden önce önerilen bir kurulumdur. Crytek'in Crysis Remastered Trilogy 15 Ekim'de piyasaya çıkıyor ve ışın izleme ve DLSS özellikleri için destek de bu sürücüyle birlikte geliyor.

En son sürücü, yaklaşmakta olan Sword and Fairy 7 ve The Riftbreaker oyunları için de önerilen bir kurulumdur.

Ayrıca DLSS teknolojisi, Ekim ayında Baldur's Gate 3, Alan Wake Remastered, Chivalry 2, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider ve Swords of Legends Online dahil olmak üzere 10 oyuna daha ulaşacak. Tüm yeni oyunlarda artan performans numaralarını bulmak için bu DLSS'ye özel blog gönderisine gidin.

Bu arada, Nvidia Kontrol Paneline diskteki Shader Önbellek Boyutunun kontrolünü ve ayrıca Optimus dizüstü bilgisayar GPU'ları için Dikey Senkronizasyon seçeneklerini sağlayan yeni seçenekler eklendi.

Bu sürümde düzeltilen sorunlar aşağıdaki gibidir:

  • [GeForce RTX 3080]: Sistem, GPU'ya bağlı iki Samsung Odyssey G70A 28" monitör ile önyükleme yapmıyor. [3359697]
  • [GeForce GTX 960]: Uykudan veya kapanmadan devam ettirildikten sonra birincil monitör kayboldu. [3340905]
  • [Windows 11]: NVIDIA Kontrol Panelinde yalnızca ayrı GPU moduna geçtikten sonra ekran bir kez yanıp söner. [3330077]
  • [Birden Çok Uygulama][Ansel/Freestyle]: Alan derinliği filtresi bulanık karakterler gösteriyor. [200749545]
  • [Notebook Bilgisayar]: Vulkan test uygulamaları, ayrı GPU yerine tümleşik grafik işlemcisinde çalışır. [200770322]

Halen üzerinde çalışılmakta olan bilinen sorunlar şunlardır:

  • [Doom Eternal][HDR][FSR]: Eternal]: HDR + FSR etkinleştirildikten sonra oyun genelinde doku kararır ve oynanamaz hale gelir. [200776916]
  • [Rise of the Tomb Raider]: Anti-Aliasing SSAA 2X ve SSAA 4x olarak ayarlandığında karakterler ve arka plan kaybolur ve bozulma belirginleşir. [200777463]
  • [Deathloop][HDR]: Windows HDR etkinken oyunda TDR/yolsuzluk meydana geliyor.
  • Bu sorun oluşursa, Windows HDR ayarını değiştirin.
  • [YouTube]: YouTube sayfasında aşağı kaydırılırken video oynatma takılıyor. [3129705]
  • Tom Clancy's The Division 2'de grafik eserler görüntülenebilir. [200754013]
  • Sonic & All-Stars Racing Transformed, oyuncuların suyun içinden geçtiği parkurlarda kaza yapabilir. [3338967]
  • [HDR][G-Sync]: Windows Denetim Masası'ndan HDR'yi açtıktan veya NVIDIA kontrol panelinden G-Sync'i açtıktan sonra fare işaretçisi takılıyor. [200762998]
  • Çözüm için fareyi tıklayın (sağ veya sol düğme). Normal çalışmaya dönmeden önce fare imleci birkaç saniyeliğine hareketsiz kalacaktır.
  • [NVIDIA Kontrol Paneli]: Ekran çoklayıcı türünü “dGPU” olarak ayarladıktan sonra, ayar yeniden başlatma veya S4'ten devam ettirme sırasında korunmaz. [200779758
  • [Windows 11]: G-Sync etkinken video tam ekrana geçirildiğinde ekran kararıyor. [200778687]

496.13 WHQL Game Ready sürücüsü artık GeForce Experience uygulamasından indirilebilir. Görünüşe göre Nvidia, bu yılın başlarında duyurduğu gibi nihayet Windows 7, 8 ve 8.1 için sürücü desteğini bıraktı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler