RollerCoaster Tycoon 3 inceleme

0
430

Bu yazımızda sizlerle lunapark oyunlarının kralı sayılan efsane oyun RollerCoaster Tycoon 3’u inceliyoruz. 

Geçmişten günümüze lunapark oyunları aslında oldukça azınlıkta kalan bir tür. Bu içerisinde ise en çok bilinen isim tabi ki RollerCoaster Tycoon serisi. Oldukça eskiye dayanan bu serinin son ve 3 oyunu olan RollerCoaster Tycoon 3 ise 2004 yılında çıkmasına rağmen halen daha oldukça popüler bir oyun. Bunun iki nedeni var. Birincisi bu oyun mükemmel ir yapım. yani eski oyunlarına oranla oldukça geliştirilmiş, oynanış ve grafik olarak resmen bir çağ atlamış diyebiliriz. İkincisi ise söylediğimiz gibi bu türde çok az oyun bulunması. Rakibin olmaması doğal olarak RollerCoaster Tycoon serisini yukarı çıkarmış diyebiliriz.

Oyuna gelen yeniliklerden bahsedecek olursak en büyük yeniliğin canlı tren kamerası olduğunu söyleyebilirim. Bundan sonra yaptığınız trenleri üç boyutlu olarak içine binebiliyoruz. Tıpkı bir müşteri gibi bindiğimiz trenimizin heyecanını bu sayede resmen hissediyoruz. Eski oyunu bakarsak çok daha ilkel olduğunu ve üç boyutlu olmadığını hatırlarız. İşte üçüncü oyun ile birlikte artık kamera açısını istediğimiz gibi değiştirebiliyoruz. Ayrıca pek çok farklı eğlence aracı da oyuna eklenmiş durumda. Tabi klasik kaydırak, salıncak vs. bunlar gene mevcut.

Oyunda görev serileri bulunuyor. Kariyer ekranına girdiğimizde karşımıza şeşitli haritalar çıkıyor. Bu haritaların her birinde farklı görevler mevcut. Bu görevleri tamamlayarak yeni haritaları açabiliyoruz. Fakat bu görevlerin biraz basit olduğunu söylemeliyim.Şu kadar para kazan, şu kadar ziyaretçi getir, iki tane Roller Coaster yap gibi çeşitli görevler bulunuyor. parkınızı büyüttükçe bu görevleri yapabiliyorsunuz. Tabi bazı görevler için de süre sınırlaması konulmuş. Bunlar biraz daha zorlayıcı olabiliyor. Ama genel olarak bakacak olursak görevler oldukça kolay.

rollercoaster-tycoon-3-cam

1
2
3
4
İçeriği beğendin mi?
Hayır
Evet

YORUM YAZMAYA NE DERSİN?

Lütfen yorumunuzu girin!
Lütfen adınızı buraya girin.